Aii Language Center, Chroy Chong Va

វិធី​សាស្ត្រ​បង្រៀន​ដ៏​មាន​ប្រ​សិទ្ធភាព

វិធី​សាស្ត្រ​បង្រៀន​ដ៏​មាន​ប្រ​សិទ្ធភាព

សេចក្តីផ្តើម​

នៅក្នុងបរិបទអប់រំ​ដែលផ្លាស់ប្តូរយ៉ាង​ឆាប់រហ័សនេះ​ វិធី​បង្រៀនបែបប្រពៃណី មិនអាចឆ្លើយ​តបនឹង​​តម្រូវ​ការ​របស់​សិស្ស ឱ្យប្រឈមនឹងឧបសគ្គជាក់ស្តែង​បានពេញ​លេញ​នោះ​ទេ។

វគ្គ​បណ្តុះបណ្តាលវិធីសាស្រ្តបង្រៀន (TMT) គឺជាវិធី​សាស្ត្រ​បង្រៀន​បែប​សតវត្សទី​២១ ដែលជា​វិធីសាស្ត្រ​បង្រៀន​ថ្មី​ដ៏​មាន​ប្រ​សិទ្ធភាព​​ សម្រាប់​​គ្រូបង្រៀនទូទៅ​ គណៈគ្រប់គ្រង​សាលា​ ឬ​ គ្រូបង្រៀនថ្មីថ្មោង ស្តី​ពី​​វិធី​សាស្ត្រ​ ចិត្ត​សាស្ត្រ បច្ចេក​វិទ្យា​ ការ​គ្រប់​គ្រង និង​ដំ​ណោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​នានា​ក្នុង​ថ្នាក់​រៀន​។

មិនថាជា​ស្ថាប័នអប់រំ ឬ​បុគ្គលក្តី​ វគ្គប​ណ្តុះបណ្តាល​នេះ គឺជាការវិនិយោគដ៏មានតម្លៃបំផុតមួយ​ក្នុង​ការលើកស្ទួយសមត្ថភាពបង្រៀន ដើម្បីធ្វើ​ឱ្យ​ប្រ​សើរ​ឡើង​ នូវ​លទ្ធផល​សិក្សា​ និង​បំ​ណិន​របស់សិស្ស។

មេរៀនសំខាន់ៗ​មួយ​ចំនួន​

  1. ការផ្លាស់ប្តូរគំនិតក្នុងការអប់រំ: ស្វែង​យល់​អំពីការបង្រៀន និងការរៀនបែប​សិស្ស​មជ្ឈមណ្ឌល
  2. ជំនាញសិក្សាបែបសតវត្សទី២១: ជំរុញ និង​បង្កើត​បរិយាកាស​​​សិក្សា​បែប​​វិភាគ​ស៊ីជម្រៅ​  ប្រ​កប​ដោយភាព​ច្នៃ​ប្រឌិត និង​ការ​សហការ
  3. ប្រ​សិទ្ធភាព​ក្នុង​ការគ្រប់គ្រងថ្នាក់រៀន: បង្កើតបរិយាកាសសិក្សាដែល​សិស្ស​គ្រប់​រូប មាន​ឱកាស​ចូលរួម​សកម្ម​ភាព​ថ្នាក់ និង​បង្ការ​ភាព​អវិជ្ជមាន​តាំង​ពី​ដំ​បូង
  4. ដំណោះ​ស្រាយបញ្ហាថ្នាក់រៀន: ការ​ឆ្លើយ​តប​បញ្ហាអាកប្បកិរិយា ​លើក​ទឹក​ចិត្ត​សិស្ស​ និង​ដំណោះ​ស្រាយ​​បញ្ហា​នានា​ដែល​ឧស្សាហ៍​កើត​មាន​ក្នុង​ថ្នាក់រៀន​
  5. ការរៀបចំកិច្ច​តែង​ការ​បង្រៀន​: ចងក្រង​កិច្ច​តែង​ការ និង​បង្កើត​សម្ភារៈជំនួយប្រ​កប​ដោយ​ភាព​បត់​បែន​​​
  6. ការ​ប្រើ​ប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា: ការ​រៀន​ និង​បង្រៀន​កាន់តែមាន​ភាព​ជាក់ស្តែង​និយម ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​បង្ហាត់​បង្ហាញ​ វាយ​តម្លៃ​ ឆ្លើយតប​កាន់តែ​ឆ្លាត​វៃ
  7. ចិត្ត​សាស្ត្រ​អប់រំកុមារៈ វិធី​សាស្ត្រ​បង្រៀន​ដែល​ស្រប​ នឹង​បម្រែ​បម្រួល​ ក៏​ដូច​ជា​ទេព​កោសល្យ​កុមារ
  8. ការប្រឹក្សាយោបល់​: ដំណើរ​ការ​ក្នុង​ការ​ប្រឹក្សា​យោបល់​ជា​មួយ​សិស្ស ជំរុញ​ការ​ចូលរួម​ពី​អ្នក​អា​ណា​ព្យា​បាល​សិស្ស​

លទ្ធផលរំពឹង​ទុក

  1. ការចូលរួមសិស្សកាន់តែខ្ពស់: ធ្វើឱ្យថ្នាក់រៀនកាន់តែមាន​សកម្ម​ភាព​រស់រវើក​ តាម​រយៈការ​ចូល​រួម​របស់សិស្ស​គ្រប់រូប
  2. បង្កើត​ទំនុក​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​បង្រៀន​ៈ ដោះស្រាយ​បញ្ហា​ប្រ​ឈម​ក្នុង​ថ្នាក់រៀន​ដោយ​ភាព​បត់បែន និង​ច្នៃប្រឌិត
  3. ការពង្រឹងកេរ្តិ៍ឈ្មោះសាលា: បង្កើតបរិយាកាសសិក្សាដ៏លេចធ្លោ ដែលទាក់ទាញទាំងសិស្សនិង​អ្នក​អា​ណា​ព្យា​បាល​
  4. ឥទ្ធិពលរយៈពេលវែង: បង្កើតវប្បធម៌អប់រំបែប​ថ្មី​ ក្នុង​គន្លង​អប់រំ​ប្រកប​ដោយ​ចិរភាព​

ហេតុអ្វីជ្រើសរើសការបណ្តុះបណ្តាលនេះ?

ការ​បណ្តុះ​បណ្តាល​ដែល​អាច​អនុវត្ត​ មានប្រ​សិទ្ធភាព​ភ្លាម​ៗៈ វគ្គ​បណ្តុះ​បណ្តាល​នេះ​រួម​បញ្ចូល​ទាំង​ទ្រឹស្តី​ និង​ការ​អនុវត្ត​ជាក់ស្តែង​ ដែលធានាថាសិក្ខា​កាម​អាចប្រើប្រាស់វិធី​សាស្ត្រ​ទាំង​នោះ​បានភ្លាមៗនៅក្នុងថ្នាក់រៀនរបស់​ពួក​គេ។ សិក្ខា​កាម​នឹង​សិក្សា​ចំណុច​សំខាន់ៗ​ដូចជា៖

  • ការបង្រៀនបែប​សិស្ស​មជ្ឈមណ្ឌលៈ ផ្លាស់ប្តូរពីការបង្រៀនបែបប្រពៃណី ទៅជាការ​រៀន​បែប​សកម្ម​
  • ការបញ្ចូលជំនាញសតវត្សទី 21: សិក្សា​តាម​រយៈ​ការ​វិភាគ​ ពិចារណា​ ការសហការ និងការច្នៃប្រឌិត ស្រប​តាម​ទ្រឹស្តី​ Bloom’s Taxonomy
  • ប្រ​សិទ្ធភាព​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង​ថ្នាក់រៀន​: គ្រប់គ្រងថ្នាក់រៀនកាន់តែ​ងាយស្រួលតាមរយៈ​វិធីសាស្រ្តប្រយោល និងបង្កើតបរិយាកាសវិជ្ជមាន
  • ការបញ្ចូលបច្ចេកវិទ្យា: បង្រៀន​ និង​រៀន​តាម​កម្មវិធី​ជំនួយ​ដូចជា Kahoot, Google Classroom, Padlet និង​បញ្ញា​សិប្បនិមិត្ត​ (AI)

គ្រូ​បណ្តុះ​បណ្តាល

ហេង រដ្ឋា​


រយៈ​ពេល​/ទី​តាំង/​ភាសា​

  • រយៈពេល៖ 7 សប្តាហ៍ (សៅរ៍​&អាទិត្យ 8:00 ព្រឹក – 4:30 ល្ងាច)
  • ទីតាំង៖ TESOL House
  • ភាសា៖ ខ្មែរ
  • សិក្ខា​កាម​៖ 25 នាក់

អត្ថប្រយោជន៍បន្ថែម៖ រួមមានអាហារបញ្ចប់វគ្គសិក្សា​​ អាហារសម្រន់ សម្ភារៈសិក្សា និងវិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់​ការ​សិក្សា​

ជំហានបន្ទាប់
ការ​ចុះឈ្មោះចូលរៀន​វគ្គ​បណ្តុះ​បណ្តាល​ វិធី​សាស្ត្រ​បង្រៀន​នេះ (TMT) មិនត្រឹមតែជា​ការ​ចូលរួមវគ្គ​បណ្តុះ​បណ្តាល​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែបង្ហាញ​ពី​ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់​អ្នក​ដើម្បីឧត្តមភាពនៃ​ការ​​អប់រំ។ យើង​ចូលរួម ​ជ្រោម​ជ្រែង​ស្ថាប័នរបស់អ្នកឱ្យកាន់តែ​លេចធ្លោ និង​ទទួល​បាន​ការ​ទទួល​ស្គាល់​គុណភាព​បង្រៀន​សម្រាប់ថ្ងៃនេះ​ និង​ទៅ​អនាគត។

  • Testimonial

    លោក រឿង សុភ័ក្ត

    ខ្ញុំយល់ថាវគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះ គឺជាសោក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហានានាអំឡុងពេលបង្រៀន។ វាបានផ្តល់ជាគន្លឹះ និងតិចនិកល្អៗក្នុងការគ្រប់គ្រងថ្នាក់ទាំងមុនពេលបង្រៀន អំឡុងពេលបង្រៀនឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធិភាពស្របតាមវិធីសាស្ត្រសិស្សមជ្ឈមណ្ឌល។ វគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះ គឺពិតជាបានចូលរួមចំណែកជួយក្នុងអាជីពបង្រៀនរបស់ខ្ញុំឱ្យកាន់តែទាក់ទាញ និងបង្កើនចំណាប់អារម្មណ៍សិស្សឱ្យចូលរួមរៀនកាន់ល្អប្រសើរ។

  • Testimonial

    លោកស្រី ហ៊ុន ធាវី

    វគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះបានចូលរួមចំណែកអភិវឌ្ឍបច្ចេកទេស និងវិធីសាស្ត្របង្រៀនដ៏មានប្រយោជន៍ជាច្រើនសម្រាប់ខ្ញុំ ដូចជាការស្វែងយល់ និងអនុវត្តសិល្បៈវិធីសាស្ត្រនៃការគ្រប់គ្រង់ថ្នាក់រៀន ការស្វែងយល់ពីចិត្តសាស្ត្រកុមារ ពិសេសបច្ចេកទេសក្នុងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗដើម្បីជំនួយការរៀន និងបង្រៀនឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព និងទាក់ទាញ។

  • Testimonial

    កញ្ញា សុខ ស្រីម៉េត

    វគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះ បានរួមចំណែកអាជីពការងារជាគ្រូបង្រៀនរបស់ខ្ញុំដូចជា ធ្វើឱ្យខ្ញុំកាន់តែយល់ច្បាស់ពីចិត្តសាស្រ្តកុមារ ដែលបង្កភាពងាយស្រួលដល់ការបង្រៀន ធ្វើឱ្យសិស្សមានភាពក្លាហាន សប្បាយរីករាយ និងសកម្មជាងមុន តាមរយៈការបញ្ចូលបច្ចេកវិទ្យាក្នុងការសិក្សា។ ម្យ៉ាងទៀត ខ្ញុំសង្កេតឃើញថាសិស្សមានភាពរីកចម្រើនជាងមុន សកម្ម អាចធ្វើការជាក្រុម សហការគ្នា មានការជួយគ្នាទៅវិញទៅមក។

  • Testimonial

    ច្រៃ វណ្ណនុត

    ខ្ញុំយល់ថាវគ្គបណ្តុះបណ្តាលវិធីសាស្ត្របង្រៀននេះគឺ ល្អនិងផ្តល់នូវសារប្រយោជន៍ជាច្រើនដល់សិក្ខាកាមទាំងអស់មិនចំពោះតែគ្រូជំនួយ គ្រូបង្រៀនដែលមានបទពិសោធបង្រៀនតិច ឬច្រើនឆ្នាំទេ ជាពិសេសធ្វើឱ្យមានការអភិវឌ្ឍវិជ្ជាជីវៈ និងវិធីសាស្រ្តបង្រៀនថ្មីៗតាមបែបបច្ចេកវិទ្យាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ដែលស្របទៅតាមការវិវត្តរបស់សង្គមជាតិ សកលលោក និងដើរឱ្យទាន់ការរៀន និងការបង្រៀនតាមបែបសតវត្សទី២១ ។

  • Testimonial

    ថាន់ សៀវម៉ី

    ចំណុចដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ដែលខ្ញុំទទួលបានពីវគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះគឺទាក់ទងនឹងចិត្តសាស្រ្តកុមារ ដែលធ្វើឱ្យខ្ញុំដឹងថាតេីកុមារមានការប្រែប្រួលបែបណា? ពួកគេចង់បានអ្វីពីការបង្រៀន ពិសេសវិធីសាស្រ្តដែលធ្វេីឱ្យកុមាររៀនឆាប់យល់ មិនស្មុគស្មាញ និងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។